Reiki het werk van satan?




Ik wil hier even een misverstand uit de weg helpen. Er zijn mensen die denken dat Reiki slecht is omdat het volgens hen niet van God afkomstig is maar van satan.
Reiki is universele energie en komt volgens mij jĂșist van de Spirit, de bron..... zoals ik God ervaar. En daar zit nou net het verschil, denk ik.
Ik ervaar God niet als een persoon maar als de bron en de universele energie die overal om ons heen en in ons aanwezig is.

Mensen, Reiki komt NIET van satan. Mensen die dat beweren zeggen dat uit angst en uit onwetendheid.
Er wordt door sommige onwetenden ook gezegd dat reiki met seks te maken heeft.
Reiki heeft niks met seks te maken en hoef je nooit voor een reikibehandeling je kleding uit te doen.
En onbekend maakt onbemind.....

( Van mijn oude reikisite: reikisite.punt.nl)
~*~

Waarom ik dit plaats
Ik kwam een paar oude stukjes tegen die ik ooit op mijn oude Reikisite had staan.
Ik had die site toendertijd gemaakt bij punt.nl waar ik ook een spirituele blog en een natuurblog heb gehad. Via een online programma heb ik weer wat artikeltjes van mijn oude puntblogs terug gevonden waaronder bovenstaand bericht.
Ik werd nl. op punt.nl regelmatig bestookt met doemverhalen en dreigementen van christelijke "gelovigen". Omdat ik Reiki beoefen , Tarot en inzichtkaarten leg en mandala's teken zou ik in de hel belanden als ik me niet snel tot Jezus zou bekeren. Dat wat ik via mijn spirituele site:  Lotus Maylea doe komt volgens deze mensen van satan en is duivels en eigenlijk hoor ik op de brandstapel thuis volgens deze vredelievende "gelovigen". Het waren vaak gereformeerden, protestanten en jehova-getuigen die mij aanvielen op punt.nl
Toen punt.nl vernieuwde en ik niet goed om kon gaan met de vernieuwde site ben ik overgestapt op blogspot waar ik met veel plezier schrijf en dingen plaats op Hartegroet en Gedachtendroom. Dan heb ik natuurlijk ook nog mijn spirituele en kunst website: Lotus Maylea 
Laat die doemdenkers met hun hel en verdoemenis maar lekker op punt.nl zitten. Ik heb geen last meer van dat soort mensen.
Helaas, te vroeg gejuigd.....Nog steeds zijn er mensen die er zo over denken.

@Maria


~*~

Reacties