Dag M&M





Geschrokken lees ik op Facebook het nieuws dat een van mijn beste Facebookvrienden niet meer onder ons is.
We wisten dat hij ernstig ziek was maar dan komt dit toch nog onverwachts en ik ben er verdrietig om.
We hadden al een paar jaar goed contact via FB en Kees heeft mij een paar keer advies gegeven, was er voor me als ik ergens mee zat en een paar jaar geleden nodigde hij mij uit voor de Engelenbeurs in Oss die hij mede georganiseerd had. Daar kreeg ik meteen een dikke knuffel van Kees en ik leerde hem die middag kennen als een wijs man met humor, een heel mooi mens.
Dag lieve Kees, M&M (Mooi Mens), dankjewel voor je luisterend oor, advies, leuke berichtjes en je vriendschap.
Ik wens de mensen die je achter laat veel sterkte en kracht toe in deze moeilijke tijd.

❤ Maria


~*~

Reacties