Beter goed gejat dan slecht verzonnen.....





En weer worden mijn teksten ongevraagd gekopieerd en mijn naam eronder veranderd in die van een ander.
Mensen heb toch respect voor de auteur en lees goed wat er op mijn website's staat over copyright!!!

Het is zó jammer en ook onbegrijpelijk dat sommige "spirituele" mensen mijn teksten ongevraagd gebruiken en hun eigen naam eronder zetten. De zoveelste keer, dit keer door een "spirituele" man op een Facebookpagina...... zucht.

Ik vind het een compliment maar het is niet leuk als mensen het niet ff vragen en mijn naam eronder gewoon veranderen in die van henzelf. Ik maak het zo vaak mee terwijl op al mijn site's deze tekst staat.....
________________________________
Niets van deze site mag zonder mijn
toestemming worden overgenomen.
________________________________

Volgens een van mijn Facebookvriendinnen heb ik twee keuzes.....
  • -Of dit accepteren zonder ergernis
  • -of niets meer op internet zetten.

Ik ging voor een derde keuze, míjn keuze.....
  • -Ik heb gereageerd op de desbetreffende Facebookpagina waarna de man privé excuses maakte. Daarna hebben we via een privébericht een gesprek gevoerd waarna deze man zijn naam weg heeft gehaald en die van mij heeft teruggezet. Wat mij betreft mag hij ze nu laten staan maar ik heb wel gezegd dat ik niet wil dat hij het nog doet. Dat beloofde hij.

Ik kom er een dag later achter dat hij de twee teksten verwijderd heeft. Blijkbaar vind hij ze niet meer mooi als mijn naam eronder staat óf hij wil niet dat anderen zien dat ze niet van hemzelf waren. Meneer heeft wel nog een meditatie tekst/gedicht van mijn blog Hartegroet gebruikt.  Hij heeft mij geblokkeerd op zijn profiel. Jammer voor hem niet op zijn FB- pagina  dus heb ik hem daar toch even gezegd dat hij nog meer van mij heeft gebruikt. Ik ga maar niet verder kijken want ik vermoed dat hij veel meer heeft gejat. Ik zal het maar als een compliment zien maar ik vind het triest dat je als "spirituele" man en jezelf "Lichtwerker" en "Healer" noemt met andermans veren gaat pronken. Waar is eerlijkheid en fatsoen in dit spirituele verhaal gebleven?


@Maria

~*~

Reacties