Elvenar




Soms vind ik het leuk om even de echte wereld los te laten. Ik doe dat meestal door te mediteren of me te ontspannen via mijn teken en schilderwerk. Ook een goed boek of film kan mooi zijn.
Ik vind het de laatste tijd echter ook erg leuk om weg te duiken in een fantasiewereld dmv. een spel dat ik online speel en laatst ontdekt heb. ELVENAR.


Welkom, reiziger, in het online fantasiespel Elvenar!

Na vele millennia lijkt de oude en ongerepte wereld van Elvenar weer hersteld van zijn vorige bewoners en klaar om opnieuw ontdekt te worden. Er breekt een nieuw tijdperk aan voor je volk. Kies tussen de Elfen en de Mensen, en bouw een weelderige stad in het stedenbouwspel Elvenar. Beide volkeren zijn afhankelijk van de visie en het leiderschap van jou, hun nieuwe heerser.

Ontferm je over de bouw van je dorp en loods de Elfen of Mensen door de duizelingwekkende rijken van dit nieuwe fantasiespel vol geheimen, mysterieuze monsters en rijke grondstoffen. Trek eropuit om lang vergeten technologieën te ontdekken en bouw een welvarende stad. Word jij iemand waar ze niet omheen kunnen in dit stedenbouwspel?


Ik vind het erg leuk om mijn stad uit te breiden en even een Elf te mogen zijn. Het is erg mooi getekend. Elvenar vind je op..... https://nl.elvenar.com



~*~


Reacties