Mijn coconnetje




Ik zou zo graag in een coconnetje willen kruipen,
om mijzelf af te sluiten van de boze buitenwereld.
Die boze wereld waar mensen elkaar verdriet doen.
Waar ze elkaar niet accepteren en respecteren zoals ze zijn.
Die boze egoïstische wereld waar religie en een zogenaamde "God" regeert.
Waar mensen in naam van die zogenaamde "God" aanslagen plegen,dreigen,
andere mensen bang maken en zelfs hun vrijheid ontnemen.

Wat zou ik graag even in dat coconnetje willen zijn, heel ver weg.
Waar niemand mij kan vinden of bereiken en iets aan kan doen.
Omringt door een beschermend schild ben ik daar veilig en vrij.
Niemand kan naar binnen want de deur is dicht en de sleutel is van mij.
Mocht jij ook even deze boze verdorven wereld willen ontvluchten
klop dan maar op de deur dan laat ik je misschien wel binnen.


©Maria


~*~



Reacties