Encaustic- Art


"Kleurendans"


Vandaag heb ik na veel ergernissen en spierpijn de knoop doorgehakt: Ik ben gestopt met Encaustic-Art ( ook met de energiekaartjes).
Ik heb er gewoon téveel moeite mee om dat met maar één goedwerkende hand te doen ( veel mensen weten dat niet eens) Maar het maken, sealen, passe-partout erom en mooi afwerken gaat moeilijk. Ik heb dat jaren gedaan, mezelf te vaak verbrand en het lukt gewoon niet goed meer waardoor ik er geen plezier meer in heb. 
Ik richt mijn hobby daarom liever op wat wél goed te doen is met één hand zoals het tekenen van mandala's, pasteltekeningen en aquarellen en af en toe schilderen met acrylverf al ligt mijn passie meer bij tekenen en aquarel.
Kijk eens op mijn kunstwerkjes site http://zielskunst.jouwweb.nl



Update: 22-04-2018
Ik ben het zoetjesaan weer aan het oppakken. Ook maak ik weer energiekaartjes en wenskaarten. Kijk voor info en mijn kaarten op.....Lotus Maylea

©Maria

Reacties