Nog nooit zo zout gegeten !!!





Hoe ik er terecht ben gekomen weet ik niet eens  meer, het was via een of andere weblog en van daaruit weer naar een andere en ineens was daar de site: The Salt Of The Earth 
Het stond boordevol bijbelteksten en vooral: boordevol gevaren.....

  • Het gevaar van masturbatie
  • Het gevaar van yoga
  • Het gevaar van kinderboeken
  • Het gevaar van televisie
  • Het gevaar van acupunctuur
  • Het gevaar van Reiki
  • Het gevaar van boeddhabeelden.

Al deze dingen waar ze voor waarschuwden waren namelijk niet van God maar van de duivel.
In de reacties onder het gevaar van Boeddhabeelden las ik dat de schrijfster schreef dat een huis waar een Boeddha staat bezet wordt door demonische machten en dat beeld relatieproblemen veroorzaakt. 😲
In een andere reactie schreef ze naar iemand die schreef dat haar familie boeddhabeelden in huis heeft om te waarschuwen voor de demonische kracht van de beelden en als de familie ze niet wegdoet er  niet meer naartoe te gaan.
Ik wist niet wat ik las. En dan zeggen we iets over de ouderwetse Islam. Sommige christenen zijn ook in het jaar 0 blijven hangen. Zo werd er ook geschreven  dat Boeddha een afgod is. Boeddha wás niet eens een God. 😵

Ik heb zoiets al vaker gehoord en men heeft op mijn vorige website Nirvana Spiritueel wel eens rare berichten in mijn gastenboek gezet, dat ik in de hel kom en meer van dat soort dingen omdat ik mandala teken, mediteer, reikimaster ben en kaarten leg. Ondertussen heb ik een  nieuwe website: Lotus Maylea maar het overkomt me nog steeds.

Terug naar het zout van de aarde. ( teveel zout is trouwens slecht)
Ik las het een en ander op die site en besloot een mailtje te sturen met de naam van mijn ( toen) spirituele site als afzender......

Jammer dat er zoveel negatiefs en onwaarheden geschreven wordt op deze site. Ik las iets over het gevaar van Boeddhabeelden. Ze zijn niet gevaarlijk, alleen negatieve gedachten zijn gevaarlijk, die maken iemand bang. Ook is het een fabeltje dat je een Boeddha moet krijgen.
Dan las ik ook over gevaren van Reiki. Erg jammer dat jullie dat vanuit Christelijk oogpunt zo afbranden. Reiki is de universele energie en dat is altijd positief want het komt uit de Bron ( die jullie God noemen) Jezus beoefende zelf Reiki.  Verder las ik het gevaar van Yoga, kinderboeken ed.
Jullie zien overal gevaar in. Wat een leven heb je als je nergens van mag en kan genieten maar altijd maar angstig door het leven moet gaan. Misschien biedt meditatie uitkomst.... Wacht, dat is natuurlijk ook gevaarlijk.



Het antwoord volgde een paar uur later.....


Beste Nirvana-spiritueel,

Bedankt voor jouw mail! De natuurlijke mens kan de dingen van het Koninkrijk van God niet verstaan, het is voor diegene een dwaasheid. Daarom beschouw je deze blogposts ook als belachelijk en dwaasheid, negatief en onwaarheden. Dat is begrijpelijk. Alleen wanneer je wedergeboren wordt in de geest in Jezus Christus, dan zijn deze dingen niet langer een dwaasheid en onwaarheden, maar een realiteit. Aangezien je in de geest geboren wordt, wordt de geestelijke wereld zichtbaar en zul je inderdaad alle gevaren zien. De geestelijke gevaren, die in de natuurlijke wereld voor de natuurlijke mens als normaal en onschuldig wordt beschouwd.
God is niet hetzelfde als de energiebron waar jullie in geloven. De God, die wij dienen is de God van Abraham, Isaak en Jacob en Hij is de Schepper van de hemel en de aarde en al wat daarin is. Alles vindt zijn oorsprong in Hem. Hij heeft uit liefde voor de mens, Zijn Zoon Jezus gezonden naar de aarde, zodat wij door Hem verlost konden worden van de macht van de duivel en de duisternis. Zolang je nog in de macht van de duivel zit en door jou wandel hem dient, zul je in geestelijke duisternis wandelen en niet in staat zijn om te wandelen in de waarheid, nog om de waarheid te zien. 

Al gebruik je een schuilnaam, de Heere de Almachtige ziet en kent jouw staat en jouw worstelingen. Hij weet waar jij op dit moment doorheen gaat. De hulp die jij op dit moment zoekt in wereldse systemen en filosofieën van mensen, zullen jou geen vrede kunnen brengen, nog een oplossing voor de problemen. Waar jij naar op zoek bent is alleen te vinden in Jezus Christus. Hij alleen kan jou het leven geven en Hij wacht op jou.

Vriendelijke groet,
Sara


-------------

Tja, natuurlijk kent haar Heere mijn naam en als deze Heere bestaat in de vorm van een persoon dan weet deze Heere ook dat mijn intenties zuiver zijn vanuit een goed 💖.
AMEN.....

~*~

Reacties