Zweefteef.....





Jij? Ach jij spoort niet want jij praat met bomen.
Je mediteert, doet aan Reiki dus ben je een zweefteef.


Even een paar opmerkingen die ik soms op Social Media naar mijn hoofd geslingerd krijg. En waarom..... Omdat ik mezelf durf te zijn. Omdat ik me niet anders voordoe dan dat ik ben. Ik hobbel niet achter de meute aan om erbij te horen. Ik verstop me niet achter een "meeloopmasker" en pas in geen enkel hokje want ik ben ik.
Ja ik raak graag een mooie oude boom aan. En voel me verbonden met de maan en de sterren. Ik aai graag met mijn handen over het mos. Ja, ik voel me één met de natuur. En wat jij daarvan vindt, dat maakt mij niet uit, want dat is iets van jou en niet van mij. Het mag er van mij allemaal zijn,net zoals dat van mij er mag zijn.....

Zoals ik ben en zoals ik me gelukkig voel. Verbonden met het Universum. Verbonden met de Aarde Verbonden met de bomen. Verbonden met het goddelijke, verscholen in al deze pracht. Genietend van mijn natuurmomenten en het Goddelijke in mezelf. Het Universum, de Aarde, de natuur waar ik een deeltje van mag zijn.


©Maria 💖

~*~

Reacties