35 jaar getrouwd


Wat waren we nog jong(20/23) en slank hihihi



💖En vandaag zijn we 35 jaar getrouwd💖

17 september 1982..... Een zonnige dag: 28 graden.
De dag dat ik in het huwelijk trad met mijn grote liefde Paul.
Ik 20, hij 23, een jong stel maar we waren eraan toe na 3,5 jaar verkering.
Nu zijn we 35 jaar verder. We hebben veel meegemaakt, samen veel overwonnen en veel levenservaring opgedaan.
Mijn man verdient een standbeeld want hij is mijn maatje, mijn alles.
Hij liet me niet vallen toen het moeilijk werd nadat ik een herseninfarct kreeg op mijn 25-ste en verder moest met een lichamelijke beperking. We zijn niet in het verleden blijven hangen maar leven in het NU en onze liefde is sterker dan ooit, daar komt nooit iemand tussen.
Ware liefde bestaat!  35 jaar getrouwd is lang en ik ben dankbaar.
Vandaag gaan we dat met onze zoon, schoondochter, dochter en schoonzoon vieren. Ik hoop dat we er nog vele jaren aan vast mogen knopen.

©Maria

Reacties