Ik praat met bomen.....nou en?

Mijn knuffelbeuk met het zonnetje tussen de blsaderen.


Er zullen vast wel mensen zijn die als ze mij zien tijdens mijn wandeling(en) hun wenkbrauwen optrekken.
Misschien vinden ze het gek wat ik doe of vinden ze het stiekem wel leuk.
Ik heb zo tijdens mijn dagelijkse rondje mijn lievelingsbomen en tja die ga ik altijd even begroeten. Mijn lievelings beuk en de sterke liefdesbeuk ( twee ontstaan uit één) in het park. En de mooie boom aan de waterkant die nu gouden slierten draagt.

Vleugelnootboom


Ik kijk omhoog naar de kruin, maak foto's, leg mijn hand op de stam en voel ze en praat ( in gedachten) tegen ze. Mijn man noemt me soms Prinses Irene, ook zij heeft iets met bomen en communiceert met ze.
Nu zul je jezelf afvragen of ze ook iets terug zeggen en mijn antwoord is: Jazeker! maar niet met woorden maar met energie, kracht en ze geven me een blij gevoel.
Ik ben ik en ik praat met bomen.... nou en?

Geelgroene kettinkjes groeien aan de boom






groet
©Maria

Reacties