Mooie wolken


Ik ben altijd erg gefascineerd door zon, maan, sterren en de wolken. Het heeft voor mij iets "magisch".
Deze foto's  en de teksten zijn nog afkomstig van mijn natuursite: "Natuurmomenten" dat nu een plekje heeft gekregen in het menu op deze site.



Zittend in mijn tuintje
genietend van de zon
de stilte in en om me heen
af en toe een zingende vogel
verder stilte...
Dan kijk ik naar boven

Ik zie de strakblauwe lucht 

plotseling zie ik het
een sluierwolk in de lucht
lijkend op een veer
en ik word blij
en voel me gesteund....

©Maria




Een strakblauwe lucht,
witte sluiers in het blauw
Het aanschouwen geeft me kracht
Ze maken me vrolijk en blij
deze dansende engelen op een rij

©Maria



Zonnestralen maken me blij
Zonnestralen verwarmen mijn hart





En dan heb je daar weer zo'n mooi genietmomentje.
Wonderlijke wolk.




Engelenvleugels?

Reacties