🎄🎅 Kerst 2016 🎄🎅




De kerst 🎄🎅 zit er weer op.
Kerstavond hebben we heel traditiegetrouw samen met mijn moeder van 88 bij ons thuis gevierd.
We hebben eerst samen soep met broodjes en worstjes gegeten. Daarna hebben we een spelletje Rummicup gespeeld. En rond 20.00 uur zijn we de DVD : "Feet of Flames/Lord of the Dance " met Michael Flatley gaan kijken. Mijn man, onze kinderen en ikzelf hebben deze show ooit met Michael in Ahoy gezien en dit is voor mij de show nr. 1. Vanwege de dans en de muziek en natuurlijk de Ierse, Keltische sfeer.
Manlief had lekkere cake gebakken voor bij de koffie en daarna kwam de wijn, en lekkere hapjes op tafel. Mijn moeder kan het vanwege haar gezondheid niet meer heel lang volhouden en rond 22.00 uur wilde ze graag naar huis maar ze heeft een paar gezellige uurtjes beleefd.

Op eerste kerstdag hadden we het heerlijk rustig met z'n tweetjes. Eerst had mijn man een uitgebreid ontbijt gemaakt en verder hebben we lekker films en series gekeken samen en ook even achter de pc. Doorgebracht.  's Avonds hebben we samen gekookt en romantisch gegeten met kaarslicht en kerstmuziek op de achtergrond.




Tweede kerstdag zijn onze zoon en schoondochter en onze dochter met schoonzoon geweest. We trekken ieder jaar lootjes en kopen een cadeau voor elkaar en maken daar dan ook een gedicht bij. Daarna hebben we verschillende spellen gespeeld met een drankje en wat te knabbelen erbij.
's Avonds hebben we met z'n zessen met de bakplaten gegeten.
Onze zoon gaf aan mijn man een grappig cadeau: kerstspulletjes om grappige foto's te maken.
Ik heb er een collage van gemaakt.




Kerst zit er weer op..... op naar Oud en Nieuw,

Fijne jaarwisseling allemaal

~Maria~ 💖


Reacties