Encaustic-Art wenskaarten te koop



Te koop Encaustic-Art wenskaarten.

Ik maak  wenskaarten met bijenwas. Iedere kaart is uniek. Het formaat is 10/15 en het zijn dubbele kaarten waarin je aan de binnenkant zelf tekst kunt toevoegen.
De kaart is inclusief bijpassende envelop. Leuk om te versturen aan een jarige, zieke of een andere gelegenheid maar ook om zelf te houden.
Op deze bladzijde zie je de kaarten die al klaar en te koop zijn.  Er komen binnenkort meer kaarten bij.
Je kunt me ook mailen en zelf kleuren doorgeven. Ik maak dan persoonlijk voor jou een kaart met je favoriete kleuren.

Kosten
 €5.- per stuk incl. verzendkosen
Stuur mij een email met het kaartnummer dat eronder staat dat je graag wilt hebben en je krijgt van mij verdere info.
Verzendingen vinden alleen plaats binnen Nederland.

Heb je interesse, kijk dan op http://lotusmaylea.jouwweb.nl of stuur me een mailtje


~*~



Reacties