50 jaar geleden , de maanlanding




Het is 50 jaar geleden dat de eerste mens een voet zette op de maan. Ikzelf was toen een meisje van 7.
Ik weet nog dat ik overdag de maan al aan de hemel zag staan en ik meende echt dat ik daar bovenop een klein wit streepje zag, dat moest wel de raket zijn, de Apollo11 😃
Mijn ouders zeiden me dat ik die onmogelijk kon zien maar mijn fantasie was groot.

Laatst werd ik op mijn vorige website Nirvana-Spiritueel onder een blog benaderd door ene Wensis R, een christelijk persoon die mij even kwam vertellen hoe fout ik bezig was met kaartleggen, meditatie, Reiki ed.
Maar ook deze man zijn fantasie was groot want hij stak een heel verhaal af over het Universum, de maan, sterren etc.
Ik heb  Nirvana-Spiritueel niet meer maar heb de tekst bewaard en citeer het stukje....

Citaat

Maar ik kan u vertellen dat er veel bewijs is dat zelfs het universum een leugen is. Zie Rob skiba op youtube. Er is geen bewijs.. En ik heb dat met eigen ogen aanschouwt ik ben zelf grafisch ontwerper en it-er en alles wat nasa enz. Spreekt en doet is nep.. Allemaal 3d effecten en leugens om die eene misleiding in stand te houden. Nasa (naw-shaw) betekend zelfs in Hebrews.. Liegen (to decieve). Zo ver gooien ze het onder onze neuzen. Een grote Hollywood spel.. De wereld is zelfs niet een bol.. Maar een plat met een dome over ons heen.. Een gewelf. Door God gemaakt om in te leven. En de sterren liggen in het gewelf.. Zelfs de maan en zon zijn niet verder dan ommenabij 30 kilometer van ons vandaan.. Als het miljarden kilometers was.. Zouden camera's laat staan telefoon camera's de gaten in de maan niet kunnen filmen.

Einde citaat


Een discussie volgde maar ik ben ermee gestopt want ik vind het verloren energie.
Daarna ging meneer verder in mijn mailbox waar hij me nog vertelde dat André Kuipers een acteur is. 
Ze bestaan echt..... zulke mensen. 😏

~*~


Reacties