Een kaartlegging voor mezelf.


Verdwaald in ons eigen evenwicht

Misschien voelt u zich op dit moment verward omdat iets niet lijkt te kloppen. Het heeft geen zin om daar nog meer waardevolle energie aan te verspillen. Denk eraan dat alles in het leven voortdurend verandert. De verwarring die u voelt, is grotendeels het resultaat van het feit dat u het leven niet aanvaard zoals het is. Vertrouw erop dat alles op zich op het juiste tijdstip ontwikkelt  en dat er een goddelijke reden en een goddelijk doel is voor alles wat er wel of niet gebeurt in de wereld. Er is geen reden om bang te zijn voor wat u niet kunt controleren of begrijpen. Laat los en leef dag voor dag. Aanvaard de huidige gebeurtenissen zoals ze zich ontwikkelen. Heb vertrouwen- er is altijd een hoger doel en een natuurlijke volgorde voor alles. U bent altijd verbonden met die grote bron van liefde van waaruit de hele schepping afkomstig is. 

Mediteer en concentreer u op uw innerlijke schoonheid. Open uw hart en ervaar de overweldigende liefde in en om u heen.
Alles zal uiteindelijk goed komen en vrede en duidelijkheid zullen volgen. Heb vertrouwen!

Mijn mening
Deze kaart klopt helemaal. Ik voel me soms onzeker over dingen die ik anders zou willen zien en heb moeite met het aanvaarden dat dat nu eenmaal niet is/kan.

Deze Kaartlegging komt uit het deck: Wijsheid van het Universum
Wil jij ook een persoonlijke kaartlegging van mij met boodschap en wat ik bij jouw kaart voel in je mailbox, kijk dan op ..... Lotus Maylea


~*~


Reacties