Lotus Maylea


Lotus Maylea






In het begin van onze internetperiode ben ik begonnen met het delen van mijn spirituele interesses, gedichten en tekenkunst op een website. Deze website heette toen: Nirvana343 want de naam Nirvana bestond natuurlijk al dus plakte ik er maar een willekeurig getal achter.
Mijn eerste website was gemaakt met Lycos en bestond uit spirituele info, Indianen, Eenhoorns en elfjes. en hij heeft diverse keren een metamorfose ondergaan.

Lycos stopte er op een gegeven moment mee dus maakte ik een nieuwe meer volwassenere website met een eigen domeinnaam Nirvana-Spiritueel die ik maakte met het programma Joomla waar mijn zoon mij bij heeft geholpen. De website kon ik op Hosting2go kwijt. Ik moest daarna wel steeds zelf alle updates zoeken en installeren om lekken en hacken te voorkomen en alles via een FTP programma de juiste update package, alle plaatjes ed. uploaden dat ging wel eens mis. Om een voorbeeld te noemen verwijderde ik een keer per ongeluk alles en moest ik Hosting2go smeken om hulp. Dat deden ze voor "deze ene keer".
Dit was niks voor mij want Joomla en het FTP programma was in het Engels en ik snapte er niks van.

Ik ging op zoek naar een adres voor een gratis website en goede ondersteuning in Nederland en ik vond jouwweb.nl. Dat beviel zo goed dat ik na een tijd twee websites had: Nirvana-Spiritueel en Zielskunst.  Het maken van de websites is gemakkelijk en de hulp is aanwezig als je het nodig hebt bv. via Twitter of Facebook.
Ook had ik naast deze twee websites voor allebei de sites een FB-pagina met veel volgers en likes. Daarnaast heb ik een persoonlijk blog: Hartegroet waar je nu zit te lezen en een Gedichtensite: Gedachtendroom.

Eerlijk gezegd gaven Nirvana-Spiritueel en Zielskunst me na al die jaren geen voldoening meer en begon het te kriebelen om iets nieuws te maken. Daardoor heb ik  besloten om die twee site's op te heffen en er één van te maken met een geheel nieuwe uitstraling en een nieuwe naam:

Lotus Maylea.
Lotus omdat ik de Lotusbloem de mooiste bloem vind die er is. Met haar voeten in de modder zoekt de stengel van de plant een weg naar boven om in het licht haar knop te openen tot een weelderige bloem. Maylea is een naam die ik een keer tegenkwam op het internet en die mij aanspreekt. De betekenis van de naam is: Wilde bloem. Deze twee namen heb ik samengevoegd tot de naam van mijn website.
Ik wens je veel lees en kijkplezier en laat eens iets van je horen via het gastenboek op mijn website of via mijn emailadres: lotusmaylea@gmail.com







~*~

Reacties