Universeel verbonden









Universeel verbonden

Zielen opgaand in hun zielengroep.
Zo natuurlijk, zo vanzelfsprekend, als was het een lokroep
De weg die we allen zullen gaan,
Opgaan in de eenheid staat bovenaan.

Het steeds maar weer doorgronden van mijn eigen processen
Het is het opklimmen via de ladder van mijn levenslessen.
Wat is dit een bijzondere weg om te mogen gaan
Zwaar! Doch zo vol liefde en licht, zo voor jezelf gaan staan!

Zo bewandel ik mijn pad.
Als strijders van het licht, wie had dat ooit gedacht!
Een eenheid, zo sterk, zo krachtig, zo aanvullend!
Stralend in licht en liefde, het is werkelijk verbluffend!

Nu voel ik mij duidelijk geroepen door de dolfijnen.
In beelden en tekens heb ik al veel zien verschijnen.
Bijzonder hoe dit voor mij werd gecreëerd.
Met een ieder deze belevenis te mogen gaan delen, ik voel me zeer vereerd!

Ik weet inmiddels dat ze blijven roepen met hun energie
Dat zij mij leren te leven in harmonie.
Vol speelsheid, gratie en zo zichzelf
Zo go with the flow, zo helemaal vanzelf.

Het is of ze een verhaal vertellen, het verhaal van het verbonden zijn.
Opgenomen worden als mag je èèn van hen zijn, het gevoel is ongelofelijk fijn.
Dit is onvoorwaardelijke liefde in al zijn/ haar facetten.
Voor mij nu de taak om dit te leren en goed op te letten.

Voor dit leven, in de Kosmos en in mijn Zijn,
voel ik mij dan ook zo Universeel verbonden,
zo verbonden als de dolfijn.

Deze verbinding vol van licht, liefde en kracht.
Laat mij nog meer gaan stralen,
oogverblindend in sublieme pracht.


Auteur: Janka

(Deze tekst stond op mijn pc en ik weet niet meer waar ik hem gevonden heb.)

Reacties