Kaartje voor mezelf uit het deck: "Fluisteringen van de natuur."

Innerlijke waarheden


Je gevoelens gaan heel diep. Je gaat je gevoelens en je wensen duidelijker begrijpen. Spoedig zullen de volgende stappen op je pad zich gaan onthullen.
Blijf alert op nieuwe gunstige gelegenheden die kunnen leiden naar het begin van nieuwe projecten of kunnen helpen bij lopende ondernemingen.
Kijk om je heen en naar jezelf. Wees bereid om diep te gaan, omdat je juweeltjes van wijsheid en kennis zult vinden en je innerlijke stem zult horen.
Dit alles wacht geduldig op je om je te helpen.
De kristallen van de natuur worden diep in de aarde gemaakt. Ga diep, span je in, en ontdek je eigen schatten!






Mijn reactie op deze kaart
Deze kaart klopt helemaal, mijn antennetje (intuïtie ) vertelt mij duidelijk wat het beste voor me is en wat ik moet doen en klopt wat het me al eerder vertelde.
Ik ben sowieso ook al een tijd meer met kristallen aan de gang al werk ik al jaren met kristallen.
Ik draag vaak een steen waarvan ik op dat moment voel dat ik hem nodig heb en ik teken ze vaak.


~*~

Reacties

  1. Anoniem zei...
    Prachtig beschreven, recht uit je hart! Fijn dat je ook zo van de natuur geniet, intuitief bent en van edelstenen houdt. Mooi wat je deelt op je site: ook spiritueel mooi gekozen die twee samengevoegde namen! Lichtvolle groet ���� naar Noord-Brabant

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie posten

Dankjewel voor je reactie.