Kaart voor mezelf

Luna

Geloof in uzelf-want u bent een
wonder van de schepping.Laat uw angst los- en u zult een stralende ster ontdekken.
Vertrouw op de genezende kracht van de liefde, want u bent een oceaan van licht, die het licht van de zon, het universum en de sterren weerspiegelt.
De liefdesvlam zit in uw hart, hij overspoelt alles op zijn pad.
Uit het licht worden nieuwe sterren geboren. 
Explosies van liefde. 
Een stralend hart dat het tij van de oceaan laat keren. 
Een oneindig hart voor eeuwig badend in licht.
De nachtelijke hemel is een tapijt van juwelen. 
Dauwdruppels vormen een oceaan.
Sterrenlicht vult uw hart met de gloed van vroegere zonnen.
Door bomen, bergen en valleien schijnt u oneindig helder.

Deze kaart is een zegen van het universum,
voel hoe ieder woord resoneert in uw hart.


Mijn aanvulling
Deze kaartlegging deed ik op 12-11-2019. Het was toen..... VOLLE MAAN.
Hoe toepasselijk is deze kaart. Toeval bestaat niet.
De kaart heeft het over: "geloven in jezelf", "vertrouwen" en "loslaten van angst".
Ik had met alledrie te maken op dat moment want ik wachtte op de uitslag van een bevolkingsonderzoek. Ik ben daar altijd gespannen voor omdat het een keer niet goed was.  De stress die ik toen had en de narigheid van een ingreep mede het wachten op de uitslag of het kwaadaardig was of niet, vond ik vreselijk. Gelukkig bleek het niets kwaadaardigs te zijn maar iedere keer ben ik extra gespannen voor de uitslag van het (zeer nuttige !!!) bevolkingsonderzoek.

Deze kaart kwam dus op het goede moment. De kaart maakte me weer bewust dat ik beter niet kon piekeren want het helpt toch niet. Deze week kwam er op internet ook nog eens deze zin op mijn pad: "Waarom zou je energie steken in iets waar je geen invloed op hebt".
Bij Yoga en Reiki heb ik geleerd: "Alles komt zoals het komt en is zoals het is en het mag er allemaal zijn, de positieve maar ook negatieve dingen".  dus ook mijn angst voor de uitslag mag er zijn maar die heb ik zojuist de deur uitgedaan. De uitslag is binnen en die is.... GOED. 😊👍

Wil jij ook een kaartlegging in je mailbox ontvangen, kijk dan op mijn website Lotus Maylea

~*~


Reacties