Kaart van de week

Dromen

Je dromen spelen een belangrijke rol, zowel in je leven als je wakker bent als in je spirituele ontwikkeling. De antwoorden die je zoekt op je diepste vragen worden daar beantwoord. Tijdens je dromen ontvang je boodschappen en adviezen. Schenk serieuze aandacht aan al je dromen. Daar wordt je veel gegeven vanuit de astrale wereld. Dit is ook een oproep om je intuïtieve verbinding te versterken door meditatie. Neem elke dag de tijd om te mediteren, dit zal je helpen je dromen te herinneren en helder te krijgen.


Mijn eigen toevoeging
Ik droom veel , vaak erg chaotisch en door elkaar. Vaak weet ik intuïtief wat mijn dromen me willen zeggen.
Het is ook best leuk om eens mijn dromen encyclopedie te raadplegen.
Ik heb in mijn dromen boodschappen en raad van overleden dierbaren mogen ontvangen.  Ook heb ik in een droom afscheid kunnen nemen van mijn overleden vader. Dat is mijn mooiste en meest dierbare droom die ik met liefde koester.

Wat meditatie betref dat doe ik regelmatig. Meditatie ontspant, geeft inzichten en brengt me naar het binnenste van mezelf. De stilte in mezelf waar vele antwoorden te vinden zijn.

Een mooie kaart dus om deze week mee te beginnen. 💖

Fijne week allemaal.
Namasté 🙏

Reacties