Geloven

Ook al ben ik van huis uit Katholiek opgevoed hang ik niet vast aan een bepaalde religie. Ik heb het Katholieke losgelaten want ik ben een mijn eigen pad gaan volgen: Spiritueel zonder vast te zitten aan een religie. Ik zie God niet als een manspersoon maar als een hogere macht/energie die overal aanwezig is.

Vandaag las ik in het boek: "Je kunt je leven helen," van Louise Hay onderstaande tekst en daar heb ik wel wat mee.





In de eeuwigheid van het leven waarin ik nu ben,
is alles volmaakt, heel en compleet.
Ik geloof in een Macht die veel groter is dan ik
en die op elk moment van de dag door me heen stroomt.
Ik open mezelf voor de wijsheid binnen in me,
in de wetenschap dat e slechts één Intelligentie
in dit Universum is.

Deze ene Intelligentie geeft alle antwoorden,
en alle oplossingen, verricht alle helingen
en is verantwoordelijk voor elke creatie.
Ik vertrouw deze Macht en Intelligentie,
in de wetenschap dat alle wat ik hoef te weten
aan mij getoond wordt op de juiste tijd en plaats
en in de juiste volgorde.
Alles is goed in mijn wereld.

~*~





Reacties