Keltische mandala's


Keltisch levenswiel nr.2



Ik heb een mandala getekend naar een voorbeeld uit het Werkboek Keltisch tekenen. Dat boek is een echte aanrader. Lekker dik, veel uitleg en voorbeelden.
Ik vind Keltische knopen, randen en symbolen erg mooi om te verwerken in mijn tekeningen. Ze zijn niet altijd gemakkelijk en het vergt dan ook een flinke dosis concentratie.
De mandala hierboven is het Keltisch levenswiel nr.2 Je hebt namelijk ook een Keltisch levenswiel nr.1 die er iets anders uitziet en ik verwerkt heb in het midden van de mandala hier beneden, Daar heb ik hem dubbel getekend.


Keltisch levenswiel nr.1


Wil je meer van mijn mandala's en andere teken en schilderwerk zien kijk dan op mijn website.....
 Lotus Maylea


Werkboek Keltisch tekenen
Het werkboek Keltisch tekenen.



Reacties