Weer een "waarschuwing" van een gelovige.

En jahoor, daar was er weer een: Een christen die via een privébericht mij wilde waarschuwen en redden. Op Instagram deze keer. Deze dame heeft zelf een privé account dus ik kan niets bij haar zien maar wel haar bio. Het grappige is dat deze Jill in haar bio heeft staan ( let op laatste zin) :

Jill


Jesus 👑
Psalm 40
Netherland🇳🇱 Aruba🇦🇼 🌎
Dancebattles videos and motivation video's
No time for DM my focus is on God 🙏💯

Zij valt mij wel via DM lastig met het onderste bericht.
Na een beetje heen en weer gechat te hebben waarin ik haar vertel dat ik geen contact zoek met overgegane zielen. Dat ze beter eerst even mijn website goed kan bekijken voordat ze gaat dreigen en dat ik niet geloof in een straffende God maar dat mijn God een liefdevolle energie is, de Bron waar alles uit is ontstaan blijft mevrouw dreigen met hel en verdoemenis. Dat God mij niet zal straffen maar dat hij dat de duivel zal laten doen. Met andere woorden : volgens haar werkt de duivel dus voor God, uhhhh???
😲

Ze liet me ook nog weten dat ze geen contact met mij wil want ze wil geen contact met zondaars.
Uhhh, jij valt mij lastig Jill en duikt op uit het niets, niet andersom.
Ik zal ze nooit begrijpen die bijbelfanaten.😵

Bericht aan mij.....




~*~


Reacties