Weekje naar de Veluwe





Dit jaar zijn we, zoals we de laatste jaren meestal doen als we op vakantie gaan, wezen "Landallen". Manlief en ik hadden een heerlijke week doorgebracht op de Veluwe omgeving Oldebroek op landgoed 't Loo.




Op het park liepen de kippen los wat prachtig was omdat ze gewoon bij je kwamen. De eekhoorntjes
waren ook niet echt bang maar wel vlug om ze goed op het beeld te krijgen maar het is me gelukt.





We boften met het weer want we hebben genoten van heerlijk nazomerweer met gemiddeld 20/23 graden al koelde het 's avonds wel flink af.
Helaas kan ik vanwege mijn evenwicht en handicap zie ⇨HIER niet meer fietsen maar we hebben lekker gewandeld in de natuurgebieden/bossen en parken. Soms moesten we daarvoor even de auto pakken maar we hoefden niet ver te rijden. 
We hebben gewandeld bij Landgoed Staverden en natuurgebied De Colckhof en het Leuvenumse bos.



Ik kom helemaal tot rust tussen de bomen waar ik zoveel van hou. Ik moet ze natuurlijk ook even aanraken en contact met ze maken. Ook was duidelijk te zien dat de herfst zijn intrede had gedaan. Veel paddenstoelen en diverse bomen hadden al wat gekleurde blaadjes.
De collages heb ik gemaakt van een paar foto's. De paddenstoelencollage vind je ⇨ HIER in de rubriek: "Natuurmomenten." ( Mijn momenten in de natuur)
Toen we jonger waren en mijn gezondheid het toeliet zijn we ook wel naar het buitenland geweest: diverse keren naar Oostenrijk( KarinthiĆ«, Stiermarken, Tirol, Vorarlberg), Luxemburg, Duitsland, BelgiĆ« en Ierland maar helaas gaat dat niet goed meer en genieten we van ons eigen landje. Zo gaan we graag naar Ameland en in Drenthe en de Veluwe vinden we het ook heerlijk. Nederland is zo mooi. Ik snap niet dat veel mensen naar het buitenland gaan en maar amper weren hoe mooi ons eigen land is. 




© Maria



~♥️~

Reacties