Kaart van de week- Wijsheid van het Universum

 

Terugkeer naar stilte

Deze kaart is vandaag in uw reading verschenen om u eraan te herinneren dat de ware kern van het leven niet in de externe wereld te vinden is, maar vanbinnen. 

Als er op dit moment verwarring en problemen zijn in uw leven, denk er dan aan dat de helderheid die u zoekt niet in de buitenwereld kan worden gevonden.
Verwarring is een resultaat van verspreide energie, de voortdurende gedachten die u uitstraalt terwijl u worstelt om antwoorden te vinden. 

Keer terug naar de vrede en rust die diep in uw hart en ziel bestaan en alles zal duidelijker lijken. Hoe harder u worstelt, hoe verwarder u zich zult voelen. Het leven moet geen worsteling zijn, dus houd u niet langer bezig met externe gebeurtenissen en luister naar uw innerlijke stem. Mediteer en u zult een diep gevoel van vrede ontdekken. De duidelijkheid die u zoekt, zit in uzelf.

Mijn visie.
Veel antwoorden komen bij me binnen tijdens een meditatie omdat ik dan contact maak met mijn innerlijk weten en mijn gevoel. ik heb daar vandaag heel goed naar geluisterd en er naar gehandeld.
Ik heb enkele dingen los kunnen laten, bij wijze van spreken: overboord gegooid. Dat voelt erg bevrijdend. 


~*~

Reacties