Mijn hobby/meditatiekamer.

 



Onze zoon en dochter wonen alweer een aantal jaren niet meer thuis. Onze zoon heeft zijn vrouw gevonden en onze dochter haar man met wie ze ook een zoontje heeft. Onze kleinzoon is in november 2018 geboren. 
Nadat zij uit huis zijn gegaan hebben mijn man en ik beide slaapkamers verbouwd.
De kamer van mijn zoon is mijn kamer geworden waar ik zit te mediteren, reiki stuur, kaartleggingen doe en mail, yoga beoefen, lees, muziek luister en teken en schilder. Lezen en  muziek luisteren doe ik natuurlijk ook veel beneden maar ik heb op deze kamer mijn spirituele boekenkast.

Boekenkast, cd's en meer


De kamer van mijn dochter is de werkkamer van mijn man geworden. Nu in de Coronatijd komt dat goed van pas want hij werkt vanaf de uitbraak thuis en belt veel en vergadert soms ook via de laptop.
Veel mensen vinden het fijner om op kantoor te werken en dat is ook fijn als je bv. geen werkruimte thuis kunt realiseren.
Voor mijn man is er weinig veranderd want hij ging voor de Coronauitbraak nog maar één dag in de week naar kantoor. hij werkte de laatste jaren al veel thuis.
Ik zit vaak ook boven als mijn man boven zit. Zijn we toch vlak bij elkaar. 💘


Meditatie gedeelte met bedbankje 


Mijn hobbykamer bestaat uit twee gedeeltes: Mijn bureau wat soms een rommeltje is en een rustiger gedeelte. Op de foto bovenaan dit blog zie je dat ik aan het mandala tekenen ben. Het is heerlijk om alles te kunnen laten liggen tot ik klaar ben.🎨
Het andere gedeelte is wat rustiger en ik kan heerlijk relaxen op het bankje wat tevens een bedbankje is voor als er iemand blijft slapen. Het witte kastje kunnen we wegrollen en het bankje kan uitgeklapt worden. 


Altaartje



Zen


~*~




Reacties