Kaart van de week

 

Kaart van de week
(Uit het deck: "Wijsheid van het Gouden Pad.)

Samenwerking


Het ontbrekende ingrediënt in een huidige situatie is samenwerking. Wat u wilt kan worden bereikt als u rekening houdt met de gevoelens, gedachten en inzichten van andere mensen. Omdat alles in deze situatie zo met elkaar verweven is, is er geen andere manier om tot overeenstemming te komen. Probeer het beste in anderen te zien en kijk ook naar hun behoeften. Ieders mening is belangrijk, en uw bereidheid om ruimte te maken voor de belangen van anderen zal haar vruchten afwerpen. De mensen in uw omgeving zullen u dankbaar zijn en uw generositeit zal niet onopgemerkt blijven. Als de mening van alle betrokkenen erkend wordt, zullen ze met u samenwerken en zult u een positief resultaat bereiken.


Affirmaties
-Ik bereik overeenstemming door rekening te houden met de behoeften van anderen.
-Ik werk samen met de mensen om me heen en bereik moeiteloos mijn doelen.
-Ik zie het beste in anderen en win daarmee hun respect.

---------------------------------------------------------------
Wil jij een gratis kaartlegging van mij in je mailbox ontvangen kijk dan op https://.lotusmaylea.nl
Keuze uit meerdere decks en leggingen, ook Tarot en Lenormand !!! Voor jou persoonlijk en met liefde door mij gelegd.
~*~

Reacties